Reclamebureau Rotterdam Online Webshop Reclame

5 Tips om op te vallen met uw Cyber Monday campagne

Cyber Monday is de maandag die volgt op Zwarte Vrijdag. De twee dagen zijn onlosmakelijk verbonden met grote omzetcijfers in de retail. Waar Zwarte Vrijdag zich vooral in de winkels afspeelt, is Cyber Monday meer een digitale campagne.

Hier zijn 5 tips op deze mogelijkheid tot meer omzet te benutten.

  1. Benadruk ‘haast’. Zorg dat de lezer weet dat er weinig tijd is tussen het moment van het lezen van uw e-mail en met moment van het doen van aankopen.
  2. Mensen houden van dieren. Als er iets duidelijk is dan is het wel dat mensen van dieren houden. Gebruik daarom foto’s van dieren in uw campagne.
  3. Maak het ‘misterieus’. Mensen zijn nieuwsgierig. Zorg dat het niet direct duidelijk is wat men kan verwachten wanneer men klikt op de link.
  4. Biedt iets interactiefs. Nodig mensen uit wat vragen te beantwoorden of een raadsel. Dankzij die betrokkenheid gaan ze graag verder met klikken.
  5. Ben niet te schreeuwerig. Doe wat anders dan alleen de kortingen te benadrukken. Dat doet iedereen al.

    Op Cyber Monday kopen veel mensen online. Door hier slim op in te spelen kunt u begin december al extra omzet scoren. Wilt u weten hoe? Vraag het aan ResultMakers.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *