Resultmakers Youtube

Zien is geloven; hoe bedrijven de wereld veroveren met YouTube

Alle communicatie middelen ten spijt: het gezegde ‘zien is geloven’ geldt nog altijd. Bovendien is beeld de ideale manier om wat uit te leggen. Ondernemers spelen daar handig op in door videoclips op YouTube te plaatsen.
Of het nu gaat om een verfilmde handleiding of cursussen over hoe een product of service dient te worden gebruikt:  het is allemaal beschikbaar op YouTube.

Veel ondernemers gebruiken de video service van Google om clips te plaatsen die kijkers moet imponeren. Maar de slimme ondernemer plaatst juist clips die gebruikers van hun product of dienst verder in staat stelt er hun voordeel mee te doen. Dat wekt vertrouwen en draagt er toe bij dat de gebruiker het product of de dienst als positief zullen ervaren. De kans is groot dat ze hun enthousiasme daarmee via andere social media kanalen verder delen.
Omdat de aandachtsspanne van veel kijkers beperkt is, is het belangrijk dat de videoclips die op YouTube worden geplaatst, doordacht in elkaar worden gezet.

Leg uw wensen voor aan ResultMakers en laat u verrassen door hun ideeën. Dankzij hun kennis en ervaring op het gebied van social media kunt u binnenkort alsnog de hoofdrol in een film vertolken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *