Reclame Reclamebureau Rotterdam Zwarte Vrijdag

Haal het beste uit uw Zwarte Vrijdag omzet

Vrijdag 25 november is het weer zover; dan is het Zwarte Vrijdag, de dag waarop winkels stunten met aanbiedingen en hun jaaromzet kunnen verdubbelen. Maar hoe doe je dat?
Zwarte Vrijdag is overgewaaid vanuit de Verenigde Staten. Winkeliers aldaar grijpen Thanksgiving Day aan om klanten te lokken met superaanbiedingen. Sommige winkels verdubbelen op die dag hun jaaromzet. Dat doen ze door vooraf slim te adverteren.

Zo spelen ze slim in op de wetenschap dat ruim 70% van de mensen die hun mobiel gebruikt om online iets te zoeken, binnen 24 uur een winkel zal bezoeken dat zo’n product verkoopt. 59% van die zoekopdrachten worden gedaan voordat de winkel open gaat  en het mobiel zoeken bereikt om 8 uur ‘s avonds een piek.

De winkeliers spelen ook handig in op de kennis dat veel klanten op Zwarte Vrijdag pas na de middag de winkel zullen bezoeken. Electronica zaken worden daarbij als eerste bezocht terwijl kleding- en speelgoedzaken kunnen rekenen op bezoekers tussen 13:00 en 15:00 uur.

Bent u van plan om dit jaar ook te profiteren van de hype omtrent Zwarte Vrijdag? Neem contact op met ResultMakers om te weten te komen hoe u dat moet aanpakken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *