Resultmakers Facebook Reclame Broadcast

Hoe u de winst van een Facebook broadcast verder kunt verhogen

Nadat u een Facebook broadcast heeft opgenomen, kunt u dit aangrijpen om potentiële klanten aan te zetten tot het nemen van actie. In deze blog leg ik uit hoe u dat kunt doen.
Een Facebook broadcast is eigenlijk uw eigen televisie-programma dat u zelf heeft opgenomen. Elders in deze blog kunt u verschillende tips lezen over hoe u een Facebook broadcast moet maken.
Het is verstandig om, na afloop van de opname, een bericht te plaatsen op de Facebook pagina en andere sociale media platformen van uw bedrijf. In dat bericht kunt u kijkers bedanken, verwijzen naar een pagina op de website waar ze de uitzending nog eens kunnen zien of aankondigen wat u in de volgende uitzending gaat bespreken.

In de aanloop van de volgende uitzending zou u hetzelfde kunnen doen, om kijkers zo warm te krijgen om klaar te zitten wanneer u weer gaat uitzenden.
Daar waar mogelijk moet u de Metadata van de opgenomen uitzending aanpassen of versterken. Zo zal uw uitzending sneller worden opgepikt door de zoekmachines en zult u uw publiek doen vergroten.
Analyseer ook uw uitzending en de reacties van uw collega’s en kijkers. Deze kunnen u helpen om de komende uitzendingen te verbeteren. Begin daarna tijdig met de voorbereiding van de volgende uitzending zodat die verbetering ook duidelijk zichtbaar is voor uw publiek.

Kunt u wat hulp gebruiken bij het plannen en uitvoeren van uw Facebook broadcast uitzendingen. Vraag ResultMakers om hoe u resultaat kunt behalen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *