Resultmakers.nl Tips Adverteren Adwords

Hoe uw advertentie op kan vallen in Google

De beperkte ruimte die Google advertenties bieden maken het lastig om op te vallen. Toch is dat mogelijk. Hier zijn wat handige tips zodat uw advertentie opvalt in Google.
Advertenties op Google worden naast de resultaten van de zoekopdrachten geplaatst. Dat maakt het lastig om er uit te springen met een advertentie. Toch kunt u er op rekenen dat wanneer u een bijzondere aanbieding doet, deze in het oog zal springen. Een boodschap zoals ‘Gratis verzonden’ of ‘25% korting’ trekt altijd de aandacht. Wanneer u de lezer ook uitnodigt om iets te doen (‘bekijk ons aanbod’ of ‘zoek tussen de koopjes’) dan is het aannemelijk dat de lezer op uw advertentie zal klikken.

Onderzoek wijst uit dat mensen reageren wanneer u hen naar iets specifieks leidt of vraagt. Het is een goed idee dit op te nemen in de tweede regel van uw advertentie, zodat de zoeker precies weet wat ie moet doen nadat hij of zij op de advertentie heeft geklikt.

Met een paar simpele richtlijnen kunt u er voor zorgen dat uw advertentie opvalt tussen de rest. Stem de kop van uw advertentie af op de zoekopdracht. Noem een speciale of tijdelijke aanbieding. En gebruik een goeie call-to-action. Heeft u hier hulp bij nodig? ResultMakers staat u graag bij.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *