Resultmakers Social Media Pakketten

Speciale tekens voor betere resultaten met trefwoorden

Door speciale tekens te gebruiken kunt u uw trefwoorden beter en effectiever afstemmen op uw advertentie.

Zoekmachines hebben lange lijsten met trefwoorden die aan kunnen sluiten op uw advertentie. Veel van de trefwoorden verschillen onderling nauwelijks. Ze zijn het meervoud of juist het enkelvoud van het trefwoord dat u heeft ingegeven, of hebben een toevoeging die uw trefwoord wat algemener of juist specifieker maakt.
Wanneer u al die variaties zelf moet aangeven dat kan dat u veel kosten. Ook kunt u eenvoudig een aantal, relatief voor de handliggende trefwoorden, daarbij vergeten. De zoekmachines bieden echter uitkomt.

Zoekwoorden zijn standaard brede zoekwoorden. Naast brede zoekwoorden zijn andere primaire zoektypen; ‘zoeken op woordgroep’ en ‘exact zoeken’. Door aanhalingstekens te gebruiken zullen varianten op uw trefwoorden, zoals enkelvoud of meervoud, ook worden geaccepteerd. Die hoeft u dus niet apart te selecteren.

Wanneer u uw zoekwoorden tussen [] plaatst dan zal uw advertentie alleen worden geplaatst bij  zoekopdrachten waar deze zelfde combinatie exact is ingevoerd.
Het juist toepassen van deze speciale tekens kan invloed hebben op het verkeer naar uw website, maar zal tevens ook de kwaliteit van uw bezoekers verhogen. Het luistert heel nauw. Past u deze tekens onjuist toe, dan kan het de kwaliteit van uw advertentie teniet doen.

Laat u door ResultMakers informeren over het gebruik van speciale tekens bij trefwoorden in uw campagnes. Voor ons is elke campagne speciaal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *