Virtual Reality Resultmakers Internetmarketing94685vdtoo5twy8bii

Virtual reality opent letterlijk nieuwe deuren

Marketing is bovenal het verkopen van een verhaal of idee. Virtual reality maakt het mogelijk om de potentiële koper uw verhaal of idee zelf te laten ervaren.
Veel kopers gaan nog altijd uit van het gezegde; ‘zien is geloven’. Daarom is het belangrijk dat organisaties hun klanten uitvoerig informeren, maar bovenal hun product of service laten ervaren. Tupperware zag dat al lang geleden in en introduceerde de zogenaamde Tupperware bijeenkomsten aan huis. Maar dankzij de hedendaagse techniek hoeven verkopers voortaan niet eens de deur meer uit.

Virtual Reality stelt de potentiële klant in staat om producten vanuit alle hoeken te bekijken vanuit z’n luie stoel. Ook kan de klant inzoomen op details of het product in werking zien.
Om Virtual Reality succesvol toe te passen is het belangrijk dat de klant een 360° beeld kan zien van het product. Daarnaast moet een duidelijke voice-over de klanten begeleiden tijdens de bezichtiging. Het is belangrijk dat de Virtual Reality mogelijkheid ook geschikt is voor de mobiele telefoon; onderzoek toont aan dat klanten ruim twee minuten uittrokken om een product of service via de mobiele telefoon beter te leren kennen.

De beste campagnes nodige potentiële klanten uit met simpele, aantrekkelijke en boeiende mogelijkheden die eenvoudig gebruikt kunnen worden op verschillende platformen. Laat u voorlichten door de consultants van ResultMakers om uit te vinden wat Virtual Reality voor u kan doen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *