Resultmakers Nl Customers Journey Bestemmingspagina

Waarom relevantie en bestemmingspagina’s zo belangrijk zijn

Bij Google draait alles om relevantie, ook wanneer het gaat om advertenties. Om er zeker van te zijn dat uw advertentie door Google  wordt opgepikt, dient u uw advertentie-boodschap nauwkeurig op uw website af te stemmen.

Naast ‘verkeer’ en ‘concurrentie’ is ‘relevantie’ het belangrijkste selectie-criteria dat Google gebruikt om vast te stellen aan welke zoekopdrachten een advertentie moet worden gekoppeld. Google bekijkt daarbij niet alleen de relevantie van de advertentie, maar beoordeeld ook de inhoud van de pagina waarnaar wordt doorverwezen.
Wat betekent dit voor u? Net zoals uw advertentie relevant moet zijn voor het woord waar iemand naar heeft gezocht, moet uw bestemmingspagina relevant zijn voor de advertentie waarop is geklikt.

Om adverteerders te helpen, bieden de meeste zoekmachines de mogelijkheid om advertentiegroepen aan te maken. Dat is handig wanneer u een breed scala aan producten of diensten aanbiedt. In elke advertentiegroep kunt u zoekwoorden en advertenties plaatsen die passen bij uw campagne.

Door uw producten of diensten op te delen in afzonderlijke campagnes en advertentiegroepen, kunt u advertenties tonen die klanten helpen te vinden wat ze zoeken. Bent u nog niet overtuigd? Vraag het aan ResultMakers. Wij schrijven graag passende en succesvolle advertentie campagnes die resultaten behalen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *