Resultmakers Linkedin

Wek vertrouwen dankzij uw LinkedIn profiel

Veel mensen gebruiken LinkedIn om te netwerken met potentiële klanten en kennisrijke specialisten. Een weldoordachte LinkedIn strategie kan de reputatie van uw organisatie doen groeien.
Qua aantal gebruikers mag LinkedIn kleiner zijn dan Facebook of Twitter: de koopkracht en beslissingsbevoegdheid van LinkedIn gebruikers is echter hoger dan dat van de Facebook en Twitter gebruikers gecombineerd.
Een goed bedrijfsprofiel en regelmatige bijdrage in één van de vele interesse-groepen kan al snel de interesse opwekken van andere LinkedIn gebruikers.

Afhankelijk van uw account kunt u zien wie uw profiel heeft bekeken waarna u kunt besluiten of het de moeite waard is om actief achter deze LinkedIn gebruiker aan te gaan. Ook stelt het u in staat om sneller externe expertise te vinden.
Door te investeren in een goede relatie met deze potentiële klant is het aannemelijk dat u ook sneller andere mogelijke klanten zult bereiken. LinkedIn draait tenslotte vooral op basis van het netwerk en de kwaliteit van dat netwerk is het meest relevant.

Een goed LinkedIn beleid vergt veel kennis van zaken omtrent sociale media en commercieel netwerken. Neem eens contact op met ResultMakers en hoor ze uit over wat zij voor uw organisatie kunnen beteken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *