Reclame Valentijsdag Resultmakers

Waarom sommige Valentijnscampagnes een succes werden

De afgelopen dagen stonden de media weer bol van de reclames omtrent Valentijnsdag. Een aantal advertenties en campagnes sprongen er uit. Waarom?

Valentijnsdag is de laatste jaren uitgegroeid tot een groot en commercieel evenement. Ondernemers halen, letterlijk, alles uit de kast om hun producten of diensten onder de aandacht te brengen.

Een aantal campagnes sprongen er uit. Die kwamen terug in de gedrukte media, op radio en televisie en op het internet. Dit jaar leek de slag op het internet leidend. Meer dan ooit verschenen berichten en filmpjes op de sociale media. Fabrikanten en winkeliers waren ook erg actief met blog-berichten: sommige van hen begonnen al medio januari met het schrijven over Valentijnsdag 2017. Een slimme opbouw en spreiding van hun onderwerpen zorgde er voor dat ze de spanning opbouwde waardoor ze de populariteit zagen toenemen. Hun volgers bleven actief spreken over het product of dienst en verspreide zo het nieuws via de sociale media.
Het is onze verwachting dat deze trend zich ook volgend jaar zal doorzetten. Wij denken dat bedrijven dan ook meer van video gebruik zullen gaan maken. Het komende jaar het aantal vlogs dus gaan toenemen.
Mis uw kans niet en sta volgend jaar vooraan. Hoe u dat doet, kunt het beste aan ResultMakers vragen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *