[ File # Csp8368650, License # 1337480 ]
Licensed Through Http://www.canstockphoto.com In Accordance With The End User License Agreement (http://www.canstockphoto.com/legal.php)
(c) Can Stock Photo Inc. / Kbuntu

Zoekmachine campagneresultaten meten

Wanneer u een campagne heeft lopen bij een zoekmachine dan wilt u graag het resultaat weten. In deze blog leggen we uit hoe u de zoekmachine campagneresultaten kunt meten.
De belangrijkste vraag die vooraf gesteld moet worden is: wat wilt u precies meten en op basis waarvan? Campagnes kunnen verschillende doelstellingen hebben. Zonder vooraf duidelijk te stellen wat het doel van een campagne is, en hoe u het resultaat gaat meten, op welke wijze u van plan bent de zoekmachine campagneresultaten te meten, is de actie zinloos.

Voor de meeste bedrijven zijn campagnes op het internet vooral gericht op het genereren van meer bezoekers. Bij voorkeur moeten die uitgenodigd worden om iets te doen. Daar zit ‘m juist de truc in: wat wilt u dat ze doen? Wilt u dat ze (veel) pagina’s bezoeken, een formulier invullen of documenten downloaden? Wilt u ze stimuleren om u te volgen via de sociale media?

Alleen wanneer u het antwoord op de bovenstaande vragen weet, zult u in staat zijn te weten wat u moet doen om het resultaat te meten.
Probeer niet opnieuw het ei van Columbus uit te vinden maar laat informeren door specialisten. Bij ResultMakers doen wij dit dagelijks.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *