Adverteren in Google

Als je zeker wilt weten dat jouw website of webshop zichtbaar is op een online A-locatie, dan is het adverteren in Google een goede keuze. Jouw digitale etalage staat op de meest zichtbare plek op de zoekresultatenpagina. Een plek die niemand kan missen. Het plaatsen van Google advertenties kan een enorm effectieve traffic generator zijn, mits je deze techniek op de juiste manier toepast. Ben je hier niet (helemaal) in thuis? Laat het adverteren in Google dan gerust over aan de SEA experts van Resultmakers. Wij zorgen voor het meeste rendement uit je investering.

Resultmakers als alleen het beste resultaat telt voor jou als ondernemer!

Adverteren op de zoekresultatenpagina

Als je de zekerheid wilt hebben dat jouw website of webshop op een goed zichtbare plek wordt weergegeven om potentiële klanten gericht naar je digitale etalage te halen of een (tijdelijke) actie goed onder de aandacht te brengen, is het adverteren op de zoekresultatenpagina een goede optie. Deze marketingtechniek wordt ook wel SEA genoemd, search engine advertising.

De inzet van Google Ads is zoekwoord gericht. Op basis van één of meer zoekwoorden zal Google jouw advertentie weergeven op een plek die goed in het zicht valt. Dit is een optie waarvoor je uiteraard wel een financiële investering moet doen, maar als je dit doet op basis van een zorgvuldig uitgedachte strategie zal het jouw kans op succes zeker vergroten. Deze strategie moet worden afgestemd op de onderscheidende waarde van jouw aanbod in combinatie met de specifieke wensen van jouw doelgroep.

GOOGLE ADVERTEREN BASIS €150

promotie

Online adverteren kan een uitstekend middel zijn om binnen een korte tijd succesvol te zijn, maar kan ook zeer veel geld kosten zonder dat hier veel opbrengst uit gehaald wordt.

Wil je deze laatste situatie voorkomen?

Laat dan jouw Google Ads campagne verzorgen door Resultmakers.

Wij hebben zeer veel ervaring en een uitstekende vakkennis op dit gebied.

Wat je van ons kunt verwachten als je Google Ads door ons laat verzorgen

Als je een Google Ads campagne door ons laat verzorgen vragen we eerst wat van jouw tijd.Om een campagne zo rendabel mogelijk te kunnen maken, hebben we informatie van je nodig met betrekking tot de doelstellingen die je voor ogen hebt met het adverteren, de karakteristieke eigenschappen van de doelgroep waar jij je op richt, het behoeftepatroon van deze mensen, de unique selling points van jouw bedrijf of aanbod en de call to action die jij wilt overbrengen.

Op basis hiervan gaan wij de content vormgeven waarmee een advertentiecampagne wordt ingezet. Je kunt een fantastische strategie bedenken maar als de content niet relevant is heeft dit géén waarde. Het is dus belangrijk dat er landingspagina’s geschreven worden waar de bezoeker direct op terecht komt als de advertentie wordt aangeklikt. Hiermee wordt een stuk herkenbaarheid gecreëerd en zal de bezoeker aantreffen waar hij of zij op zoek naar is, zonder dat er sprake is van afleiding (Less is more in dit geval).

Wij kunnen een strategie vormgeven waarbij jouw websitebezoeker op een perfecte manier naar de einddoelstelling wordt begeleid zonder in een “digitale doolhof” terecht te komen. Uiteraard maken we de resultaten van de Google Ads campagne voor je inzichtelijk met overzichtelijke rapportages.

Heb je interesse om eens vrijblijvend met ons af te stemmen wat we voor jou kunnen betekenen op het gebied van adverteren in Google? Neem dan gerust contact met ons op voor het maken van een afspraak voor een gratis intakegesprek om met je mee te denken wat Google Ads voor jouw bedrijf zou kunnen opleveren.

Resultmakers wij maken het beste resultaat voor jou mogelijk!