Bedrijfsprofiel in Google

Richt jij je met je website op een lokale klantenkring? Dan is een bedrijfsprofiel in Google onmisbaar! De zoekmachine biedt jou volop mogelijkheden om in jouw omgeving gevonden te worden. Google Mijn Bedrijf is dus een mogelijkheid om je lokale vindbaarheid te verbeteren. Resultmakers helpt je graag om alle mogelijkheden hierin te benutten.

Resultmakers als alleen het beste resultaat telt voor jou als ondernemer!

Belangrijkste voordelen van Google Mijn Bedrijf

Google Mijn Bedrijf biedt veelzijdige mogelijkheden om een bedrijf dat zich richt op een lokale doelgroep beter vindbaar te maken in de geografische omgeving. Hierdoor krijgt een bedrijf een lokale Google + pagina om zich in de regio te profileren. Het is hiermee mogelijk om een aparte bedrijfsvermelding te krijgen in de zoekmachine. Deze vermelding staat dan, met foto’s en een kaartje waarop de exacte locatie staat waar het bedrijf gevestigd is, op een goed zichtbare plek op de zoekresultatenpagina.

Als je jouw bedrijf hebt aangemeld bij Google Mijn Bedrijf hebben je klanten de mogelijkheid om recensies over jouw aanbod achter te laten. Hierbij kan ook een beoordeling in vorm van sterren worden geplaatst. Aangezien de meeste mensen zeer veel waarde hechten aan beoordelingen en recensies, kan dit van grote waarde voor je zijn.

We zetten de belangrijkste voordelen van een bedrijfsprofiel in Google voor je op een rijtje:

  • Betere zichtbaarheid in de zoekresultaten
  • Betere lokale vindbaarheid
  • Een hogere conversieratio
  • Een actuele bedrijfsvermelding
  • De best mogelijke eerste indruk op je doelgroep
  • Een duidelijke voorsprong op de concurrentie die géén bedrijfsprofiel heeft

GOOGLE BUSINESS PAGINA €245

Google Business

Resultmakers voor het beheer van jouw bedrijfsprofiel in Google

Zoals aangegeven biedt een bedrijfsprofiel in Google bijzonder veel mogelijkheden die een stuk verder gaan dan alleen het visualiseren van een digitaal visitekaartje. Het is echter wel van belang om hier interactief mee om te gaan want het beheren van een bedrijfsprofiel in Google is een onderdeel van reputatiemanagement. Je kunt bijvoorbeeld perfect inspelen op de vragen die via dit platform gesteld worden, je kunt zelf content plaatsen, je kunt koppelingen maken met advertenties en posts of werken met foto’s en video’s (een mens is immers visueel ingesteld). Daarnaast wordt door een Google Mijn Bedrijf account goed inzichtelijk welke unique selling points gewaardeerd worden door je doelgroep en waar misschien verbeterpunten liggen. Dat is zeer waardevol want betere ervaringsdeskundigen dan je eigen klanten kun je niet hebben.

Heb je hier geen tijd of mogelijkheden voor om het maximale resultaat te halen uit een Google Mijn Bedrijf account? Laat dan het beheer van jouw bedrijfsprofiel in Google over aan de vakmensen van Resultmakers. Wij hebben zeer veel ervaring en vakkennis op dit gebied.

Resultmakers, wij maken het beste resultaat voor jou mogelijk!

Uiteraard nemen we vooral uitgebreid de tijd om jouw wensen en doelstellingen in kaart te brengen en op basis hiervan onze strategie te bepalen. Als je hiermee akkoord gaat, gaan we voor je aan de slag. Uiteraard maken we aan de hand van rapportages inzichtelijk wat de resultaten zijn die we voor je hebben kunnen realiseren.

Heb je interesse om jouw lokale mogelijkheden te bespreken? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. We maken graag een afspraak met je voor een gratis intakegesprek.

Resultmakers, om jouw bedrijf zichtbaar te maken bij je lokale doelgroep